Torsdag och inte -20 grader

Idag är det torsdag för dom som inte viste det och det är heller inte -20 grader utan bara -6 grader hemma hos mig i bydalen i Sundsvall. Skönt för då slipper man frysa ansiktet av sig när man går ut. :)

Idag så händer det inte så mycket hos mig, har nyss satt igång diskmaskinen och sen kollade har jag även kollat på om det fanns några biljetter kvar till maskinen på lördag på stadshuset men inte gjorde det de. Hoppas att dom kanske släpper fler biljetter skulle ju vara kul att se dom.

När jag hör låten Segertåget så tänker jag på Martin som man lärde känna i Åre. Han brukade sjunga den låten hahah...

Ikväll blir det ett träningpass på golds och idag blir det spinning. Ska bli skönt att få svettas lite.



Här kommer en skön låt av Boys like Girls med Thunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0