GÖteborg!

Då har man varit här i GÖteborg i en dag och ska sova första natten här.
Dagen har varit kanon bra, anlände runt tjugo i nio på morgonen och då lämnade vi in bagaget och byte om för att bege oss ut på stan och kolla in läget.

Strålande sol hade vi också när vi kom hit och varmt och skönt så det var trevligt.
Ätit sushi hur nu det stavas till lunch och en kulglass till efterrätt och sen lite mera stan.

Senare fick vi checka in på hotellet och det är verkligen super fint här. RUmmet är i topp klass om man frågar mig och det är inte ofta jag bor på hotell. Ni får se bilder lite senare.

Har köpt en kofta på monki för halva priset och sen har jag köpt min dyraste bikiniöverdelen ever... Den kostade mig 500 kr men som tur var så var det köp 2 betala för 1 så då fick det bli en Bh också. Detta var på change och när jag kommer till hotellet för att prova bikinin så sitter larmet kvar. NEJJJJ!!!
Tror vi var i den lilla butiken i 40 min och fick kanon bra hjälp hela tiden. tack så mkt!

Jaha så då ska man dit igen imorrn så man får bort det.

NU ska vi sova i dom härliga sängarna. fluffiga och sköna

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0