På hemmaplan igen!

DÅ var man på hemmaplan igen, det är både skönt och tråkigt. För jag gillar verkligen att vara på flykt och resa runt. Men man måste ju komma hem och få jobba lite så man har råd att åka runt lite i Sverige också.

Kom hem igår från Nyköping och det var trevligt att vara där och träffa kusinerna och farmor och farfar. Men dom får man ju snart se igen för dom flyttar ju till sommarstugan snart.
Resan hem var lite dryg för det var inte X2000 utan regionala tåget men det gick ju det också, vi hittade ju kanon priser också för både mig och emma så betalade vi 486kr och det är ju ingenting.

Men ska nu lägga mig och sova för imorrn blire jobb och även på onsdag vad jag vet, så det känns ju skönt att få tjäna lite pengar! =)

Sara H ringde även nu på kvällskvisten coh det var väldigt trevligt att få prata med henne, det var ju ett tag sen. Skönt att ha dig hemma i Sundsvall igen vännen!

Nä sova var det. Godnatt!

Kvällens bild blir på Billie Joe Armstrong från Green Day! Bästa konserten EVER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0