Solat ute i det gröna!

Fint väder har det varit nu i två dagar och det är kanon härligt när det är så. =) me like!!!

Igår så blev  det en slapp och skön dag. Men ett spinningpass och sen solning ute i det gröna. Mer än så gjorde jag inte eller jo vi sprang in på hm också och jag hittade två plagg som jag funderar på att köpa.
Kanske visar dom senare om jag köper dom. ;P

Men idag så tänkte jag gå på pump på morgonen men det visade sig att dom bytt dag så då blev det gymmet isället men vad gör det. Jag behövde det kände jag fick lite mer smak för det. För det var ett tag sen jag var i enbart gymmet. Så nu jäklar.

Sen blev det hem och lägga sig ute i solen en stund, får se om man hinner bli lite brunare tills man åker till Göteborg så man inte känner sig helt vit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0