om målning

Blev inte bara ett pass träning igår utan 3st känner mig super nöjd med det och det känns verkligen i kroppen idag att jag körde tre pass igår. Har lite träningverk lite här och där men det är väl sånt man få ta då!!
Det blev först ett pass i gymmet med inriktning Armar och Axlar och senare blev det ett core pass och spinning på det.


Började även måla om våran hammock som pappa har byggt. började måla om den till vit mkt snygg kommer den att bli. SÅ måste måla klar den idag så man kan sitta i den snart! =)

Får ser om jag orkar träna något idag och i så fall blire pump. Det har jag inte kört denna vecka.

Imorn blire jobb från 10 till 16 så det är bara och komma och säga hej jag finns på stadium i birsta och trivs jätte bra. Alla är super snälla med en! =) Kommer att jobba där i sommar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0