Bokat och klart! =)

Nu är det bokat och klart.
Den 3 juni ca: kl 23.30 så kliver jag och syster på natttåget som ska ta oss ner till Göteborg och där blir vi i 3 nätter. Kommer att blir jätte kul det var länge sen jag var där och ännu längre sen syster var där. 
Så vi ska hitta på lite roliga saker. 
Så här ser schemat ut just nu men det kan ju ändras.

Fredag: Kommer fram 8.35 och sen blire shopping och fira min födelsedag.
Lördag: PÅ dagen vet jag inte vad vi ska göra med vid sex så ska vi infinna oss vid ullevi och se Green Day!yeah!! 
Söndag: Då blire Liseberg!
Måndag: ÅKer hem men vilken tid är inte bestämt så man hinner säkert göra saker då också. =)

LÄngtar!!!

Vi ska bo på detta hotell:


Sen ska blire Green DAY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0