Sex and the city 2

Dagen till ära så har jag jobbat från klockan två till åtta och vi hade även tjuvar unga sådana. Man blir så arg när detta händer och man kan ju inte göra något förän man verkligen ser att dom tar något och dom är verkligen duktiga på det dom gör. Men gud så vi iaktog dom men ändå så lyckas dom fattar inte det. Men det gör mig arg!!!

Innan jag började jobba så tog jag det lungt och tvättade lite och hade det skönt bara.

Men efter jag slutade så åkte jag hem och skyndade mig att äta den goda maten som pappa hade lagat för att sen brassa till Sara H och hämta henne för att åka till bion och se på Sex And The City The Movie 2 och jag tycker den var bra, lite mer än bra också. Tycker nästan att den var bättre än första och man fick sig ett gott skratt och det gillar jag att få skratta som jeja och jag skulle säga.

Ska nu sova för imorn blire pump kl.10 och sen stan för att kolla in motorcyklarna på stan!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0